A BKV utáni kor hírnöke

Para-Kovács Imre
2010. 01. 15.
Kocsis István sajtótájékoztatóján nagyobb rendőri erők is megjelentek csütörtökön. Kocsis később közölte, nem érte atrocitás, amikor metróval a Moszkva téri helyszínre érkezett, és nem is ő hívta a sajtótájékoztató helyszínére a rendőrséget. Székelyné Pásztor Erzsébet, a BKV kommunikációs igazgatója később azt mondta, cégük egyik munkatársa riasztotta a rendőröket a Moszkva térre. Kóka János annyit fűzött hozzá, hogy felújítják a Moszkva teret. A City taxi vezetősége kitartásra buzdította a BKV dolgozóit és szolidaritásukról biztosította a buszvezetőket. Őt kérdeztük.

Hócipő: A taxisofőrök teljes mellszélességgel kiálltak a BKV-sztrájk mellett...

City taxi: Évek óta nem volt ilyen nagyszerű időszakunk. Természetesen a legmesszebbmenőkig támogatjuk a BKV-dolgozók követeléseit, bár nem vagyunk biztosak benne, hogy mik is ezek.

Hócipő: Gondolják, hogy lehet eredménye a sztrájknak?

City taxi: Természetesen. Elsősorban az emberek taxival fognak közlekedni, és sofőrjeink végre egy kicsit fellélegezhetnek, mert mostanában nem nagyon pörgött a taxizás. Másodsorban jobban járhatók lesznek a buszsávok, mivel nem foglalják el a megállókat azok a böhöm buszok.

Hócipő: Úgy értettük, hogy a sztrájkolók számára lehet-e eredménye...

City taxi: Ez különösebben nem érdekel minket, mert a BKV-sokat sem nagyon érdekelte, hogy csökken a forgalmunk, nem vagyunk mi rokonok. Ha a magánvéleményemre kíváncsi, valószínűtlenek tartom, hogy bármit is elérnének, de reményeink szerint azt is csak minél később.

Hócipő: Egyelőre mintha lennének fennakadások a reggeli rendelések és előrendelések területén...

City taxi: Némileg váratlanul ért minket a sztrájk, de már dolgozunk a megoldáson. Tárgyalunk egy közelebbről meg nem nevezett céggel, hogy nagy kék taxikat bérlünk tőlük, és amennyiben elhúzódik a sztrájk, azokkal szállítjuk az utasokat a buszok megszokott útvonalán, kedvezményesen.

Hócipő: Tehát hosszútávon át tudják venni a BKV szerepét, ha arra lenne szükség?

City taxi: Természetesen. Két hét múlva már senki sem venné észre, hogy közlekedési vállalat.
HÓCIPŐ AZ ÚJSÁGOSNÁL
2025/14  •  VII. 2. – VII. 15.
Para-Kovács Imre: Az én hazám nem lehet ellenzékben. Kormányon sem, mert a haza nem a NER. A haza önök és én! Váncsa István: Be akarták tiltani, de nem sikerült, nem azért, mert elkúrták, hanem mert a földindulás nem betiltható! Smuzewitz Ilona: Ha még néhány napig megy a kampány, kb. négyszáz millió magyar ember és nő szavazott volna a Voks2025-ön! Farkasházy Tivadar: A világon az ausztrál kormányfőnek lehet a legtöbb birkája. Utána Orbán jön a sorban. Havas Henrik megtudta, hogy Szijjártó portyázói szerzik be a Xanaxot a Karmelita számára, nem olcsó közvetítőkön keresztül Nagy Bandó András: Üzenetek a melegvagyok.hu oldalról • Dési János: Pride-történet 1908-tól napjainkig Selmeczi Tibor: Mészáros nem is zebrát akart venni, hanem fekvőrendőrt, csak nem jutott eszébe a szó Lendvai Ildikó: Orbán szerint civilizált ország vagyunk? Eddig ez nem tűnt fel! Verebes István receptje valóságrealityhez: hogyishívják, izémizé és mittudomén Demszky Gábor a szovjet katonák disznótartási fortélyairól A Heti Kamu megtudta: Lázár megszüntette a késéseket, leszereltette a vasútállomások óráinak mutatóit
GYENGÉBBEK KEDVÉÉRT Képaláírásaink a képzelet szüleményei, nem a rajtuk szereplők mondták. • A Hócipő hírei álhírek. • A Képzelt riportok álinterjúk, nem az azokban nevesített személyek szólalnak meg bennük. • Legyen résen: oldalunkon a valódiak mellett alkalmanként álhirdetések is előfordulnak • A Föld gömbölyű.